Amazing..

Livet är bra oförutsägbart

Haft den bästa veckan ever ska ni veta. Massa mysiga stunder och roliga stunder. Varit ute med Nino och åkt bil på kvällen för han ville visa hur alla lampor såg ut i mörkret. Så jag har träffat Jesper några gånger och snackat om massor. Bryr mig om vad som händer mina vänner så kommer göra vad jag kan för dig vännen! Har även sovit hos sötaste Thiaz om nätterna, kollat på serier och blivit ompysslad. Han tar så god hand om mig och är så mån om hur jag mår. Jag gör mitt bästa för att få dig på bättre tankar, jag vet att du har haft enorma nedgångar i livet men jag gör mitt bästa för att du ska se ljuset och tänka annurlunda. Framtiden är det som ska vara i fokus, bygga upp sitt liv, man kan inte fastna i gammalt groll. Fokusera på ljuspunkterna i livet, allt som får dig att må bra. Lyssna på glad musik istället för saker om världens hemskheter! Jag finns här för att få dig må bra. <3 Har även fixat lite med att fråga om jobb på Volvo i Braås, det är åtminstonde pengar som jag inte har!! Då kommer jag kunna fara och flyga hit och dit utan att tänka på ekonomin så mycket som jag gör nu. Allt är begränsat när man inte har jobb. Innan jag gick från Thiaz imorse så städade jag iordning lite och bäddade, och lämnade en liten lapp jag skrivit lite på. Min handläggare på arbetsförmedlingen ringde dessutom idag så har en tid den 13/9 med henne, hoppas jag fått besked om jobbet på Volvo innan dess så jag slipper gå på mötet och kan börja klara mig ekonomiskt :) Vilket fall som helst ska jag åka hem nu i eftermiddag och på LÖRDAG bär det av mot Trelleborg i Skåne! Saknat moster och alla kusiner/kusinbarn. Kommer bli så skönt att träffa dem! Vi ska även gå på mikaeli marknad som vi alltid gör i Augusti månad. Sen blir det att fixa iordning hemma inför flytten till helgen! HÄRLIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0