Min vecka

Tiden jag varit i Braås har varit härlig, har umgåts med en hel del och träffat nya människor med härliga personligheter! En morgon ringde Zizzi som behövde snacka lite och vi gungade och bara tog det lugnt ett tag. Sen har jag suttit nere hos Nino och haft riktigt kul, massa skämt och galet folk. En kväll skulle jag dessutom gå min vanliga promenad innan jag skulle sova, då stötte jag på Thiaz runt hörnet, så vi tog följe en runda och umgicks. Riktigt kul att umgås med han kan jag lova :P spralligare människa får man leta efter ;) Har även haft Philip på besök, stod på ballkongen och snacka massa om allt möjligt. I fredags var jag på Karl oskar en snabb vända, vi fick skjuts av Eric som ändå skulle köra dit. Satt på Mc Donalds innan vi drog vidare in till stan. Härligt att umgås lite med Eric med, han är stört skön! I stan träffa vi Joppe på någon fest med massa fjortis fylle brudar xD det var ett jävla liv på stadsbussen kan jag lova. Men vi beslutade för att dra hem ganska snart och hittade skjuts på stationen.
På onsdag bär det av hem till Högsby. Kommer vara ganska dött och trist där men jag måste vara hemma någon gång ;D Men man vet ju aldrig om någon hälsar på heller så. Men jag saknar min dubbelsäng SJUKT mycket kan jag lova! Och snart är det September!! Ny lägenhet som är renoverad och allt, det kommer bli skönt kan jag lova. Lättare att ta sig till Kalmar med då, eftersom tåget går från Berga :) och bussarna till Oskarshamn också.
Man hoppas ju även på att det blir lättare att hitta ett jobb nu när alla sommarjobbare börjar plugga igen, har stört mig på att jag inte haft ett jobb på hela sommaren. Otroligt rastlös och tråkig summa pengar.. tjaa de återstår att se vad som händer.


If you are the one, then this meeting here is faiith
A future with a dog named ben, buy a house with a fireplace.
This is the first time I've seen your face, but there is a chance we are soulmates.
I know it may sound crazy cuz you dont know my name.
We cant, we cant tell the future no
Thats just the beauty of, the world we know
Baby What if
Dont know what tomorrow brings, but Im still hoping
That you are the one for me,
what if

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0