påbörjat flytt städning

Städar och organiserar i lägenheten nu. Dock känner man sig fruktansvärt ensam när man umgåts med folk ständigt i två veckors tid. Saknar Braås konstigt nog, men de är ju för att mitt umgänge finns där! Nästa gång ska jag dra hem till Phille o glo film och någon dag ska vi även köra till Jönköping för att hälsa på syrran! Då blir de att även hälsa på Adde så han kan få sin handduk han glömt. Fan de känns grymt skönt att slippa bli förhindrad att umgås med mina vänner.. Blev väldigt isolerad pga svartsjuka killar i mitt liv. Nu är de ändring på det! Ingen ska styra mig :) nu mår jag som jag borde gjort hela mitt liv. Massa vänner och åka iväg på massa kul! Paulina vill resa nångång och jag ska äntligen ha en fest hemma när jag flyttat. Hoppas ni som bjuds kommer då. Men får bli ordentligt folk. Orkar ej skadegörelse och en massa fjortisar i mitt hus! Aldrig i livet. Ne nu ska jag packa allt jag ej använder för tillfället så det är gjort i alla fall. Pumpar musik och tänker på framtiden! Yeah! Ska leva så jag får ut de mesta ur mitt liv! Time is ticking. Inget bullshit i mitt liv inte.. Så dra ej inmassa skit inpå mitt liv då sparkar ja bort er från mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0