Senaste tiden..

I förrgår kom man hem till syskonen efter man varit i Braås ett tag. Väl där så var allting skit bra, pigg och glad som vanligt. Gick senare ut i köket, och då var det som att jag bara försvann. Hela världen snurrade, huvudet blev riktigt tungt och jag ville bara dö. Det var en riktigt obehaglig känsla! Det bara kom från ingenstans! Där låg man på golvet, ihopkrupen till en liten boll och tryckte med händerna om huvudet.. kämpade för att kunna hålla huvudet upp. Låg där en bra stund, sen kröp jag bort och la mig på My's sittkudde i vardagsrummet. När jag senare skulle gå på toaletten kände jag hur balansen bara svek mig. Har alltid haft bra balans men jag vackla hit och dit. Inte en skön känsla kan jag lova! Hela kvällen var kroppen skumm. Just nu mår jag bra, men ibland känner man av yrseln..och balansen som inte funkar som den ska!
---------
Igår var vi i Skåne, underbara Trelleborg på Palmfestivalen (Mikaeli marknad) kändes skönt att träffa Bettan (faster) som alltid sett mig som sin extra dotter. Senare var vi hemma hos Ann christin (moster) och Douglas (morbror). Vi drack kaffe, snackade massor och fika lite. Diskutioner om allt möjligt. Hon bryr sig riktigt mycket om mig det känner jag verkligen. Crisse kom förbi också (kusin) med sin lilla hund Zigge :)
Jag köpte:
Ett skärp med dollar tecken (spinner)
En keps med dollar tecken
Ett skärp med Batman tecken
Halsband med bokstaven E
Halsband med en unik och vacker sötvatten pärla

[Lägger in bilder senare, eftersom det krånglar just nu]


----------


I don't care what you do, Do what you want to me
It doesn't mather, you know why?
You can't do anything to wipe off that smile of mine!
Hit me over and over, or what ever you do.
You'll never win, I won't stop smiling.
Cuz I will never give you that Sattisfaction!
I won't cry! I will laugh and smile.
Cuz you can't take away my life!
Stronger then you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0