Julklappar

Kommer fira min Julafton tillsammans med Älsklingen och hans farmor& farfar, verkar som hans lillebror Stefan också ska fira här. Just nu sitter de två och spelar Ps3 mitt i natten sä jag passa på att skriva ett blogg inlägg. Har spenderat mycket tid i Braås och allt fler vill att jag ska flytta hit. Får försöka ordna de mot sommaren! Vill vara närmare mina vänner fan det är ju klart man vill det. Julhandlade lite idag tillsammans med Trulle och Amanda, det var grymt roligt att springa runt tillsammans med dem! Hittade en extra julklapp till älsklingen med, han kommer bli så glad! Och fixade en julklapp till hans farmor och farfar också, skit söt var den! Annars har de varit mycket kul denna veckan med. Har umgåts massor tillsammans med Paulina, Amanda, Trulle, Joppe m.m. Gav Joppe ett ganska roligt julkort med en sjuk ramsa jag kom på. Det var uppskattat, han blev glad för det. Längtar till Jul, jag måste bara se Thias reaktion när han får sina klappar! Its so perfect! Kanske ska träffa Paulina imorgon med en stund i alla fall men vet inte vad jag ska göra när Thias drar till stan imorgon. Känns som vi haft fullt upp på varsitt håll. Så snart får vi fan ta igen det lite en kväll:) anyway längtar tills jag får se hans reaktion! Och ni läsare får ha en underbart Jul! Stressa inte för mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0