Bjuv igen

Jag kommer vara nere i Bjuv till Torsdag, nice nice! Idag kanske de blir MCdonalds. Ett rosa glas ftw! På resan ner kom en snubbe fram när jag satt på tåget och råraggade. Herregud :P man startar inte en konversation med att "du är den jag drömt om" och "jag vill ha mulatbarn" sen diskutera giftermål och resor osv. Han frågade inte ens om man va singel.. Haha. Brukar man inte ta reda på de? Mysko människor jag stöter på när jag minst anar det!!! I alla fall har jag fått min xperia arc nu, den äger btw. Spelar tap tap revenge all the time! Sen måste jag också säga tack till Cissi, jessica m.m för en kul natt på sports i lördags. Rick n roll. Riktigt ninja fylla på sports pub, krossade bl.a ett glas XD haha. Åkte in runt 23 med Cissi och kom hem ca 3 på natten, lagom skönt att slänga sig i sängen och däcka. Nej nu blir de lite mer tap tap för min del, spelar ni så heter jag " PascalLizard " Vet ej men vi kanske hämtar Malin i Helsingborg när hon slutar för att dra på mc donalds :) Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0