Braås

Har varit hos pappa i Braås ett tag nu så har ej haft någon tid eller tillgång till dator. Det kommer laddas upp bilder och skrivas om vad vi hittat på osv när jag kommer hem imorgon! Kim har fixat min laptop så har iaf en dator tills jag köper ny nästa månad :) skönt. Dock har det varit mycker kul här, umgåts med Nino, Bettan och Jeppe. Var skit skoj den kvällen vi kollade TV. Nino har en discokula ganska tufft måste jag säga, hur många karlar har de i sitt vardagsrum ;) blir nog inget kaffe hos Phille denna gången, han har haft fullt upp tydligen. Jag med för den delen. Massa barn som varit här och umgåts med mina småsyskon :) full rulle! Nu ska jag slappa lite och kanske logga in på MSN och chatta lite om det är någon pratsjuk online! Skriver mer imorgon! Chiao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0