Hemma igen

Nu är man hemma igen


Nu var man i Högsby, tog en vända till Ruda för att lämna lite saker och hämta lite räkningar och post. Ska till Willys i Hultsfred imorgon och NetOnNet i Kalmar med, lika bra att sova över hos morsan så hon inte behöver stressa med att hämta mig också! Ska byta min förbannade MP4 ska inte ha den! De ska snällt få byta ut den till en annan musik spelare! Trött på att få saker som fungerar i en kvart, och den ska jag ha utbytt imorgone eftersom jag ska åka långt imorgon :) ska till Skåne <3 Underbart kan jag lova! Blir nog Ullared och lite Danmark kanske, kommer ha grymt kul! Synd att jag inte hittade min katt dock, hoppas bara han har blivit omhändertagen av en snäll familj så ingen gör honom illa. Letade idag med men inte ett enda spår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0