Easy A



EASY A

Denna filmen var guld värd, och beskriver ganska snarlikt hur min skolgång har varit i grundskolan. Fast jag ljög ju inte om att jag hade gjort någonting med någon. Ingen vågade stå upp för mig mer än min mamma. Rektorn tog inte tag i saker och lärarna kunde inte bry sig mindre för dem var lika intelligenta dem! Dessutom talade jag inte om för så många vad jag råka ut för. Samtidigt som jag fick massa skit i skolan, hände det även saker hemma, Men i skolan skrev dem med spritpennor på mitt skåp och behandlade mig som ett luder och jagade mig genom Braås och jag fick all skuld av rektorn för han inte har någon som helst hjärna innanför pannbenet! Det jag tänker på mest med den tiden är inte hur NI osäkra elever behandlade eller såg mig som! Det är att dem som så kallat var "mina vänner" gick över till den sidan och dem få som igentligen brydde sig sa inte ett skit om det när folk attackerade med hemska anklagelser. Men jag visste att jag var den som vågade vara annurlunda, Jag låg inte med den populäraste killen för att få status! Jag låg inte med någon alls för den delen. Men ni bara antog att ryktena var sanna.
Men se på mig idag! Jag blev en fin kvinna, starkare än ever, skiter fullt i vad andra tycker och tänker. Kan bara tacka er! För jag var i alla fall ingen lögnaktig slampa som dem som "mobbade" mig (still are). Ska bli kul att se hur era barn blir när ni får barn, vilket dem flesta redan har. Ska dem bli lika patetiska som ni var? Eller tänker ni göra dem till riktiga människor? Jag ångrar inte min skolgång för jag vet vad som är rätt och fel. Skulle inte vilja byta liv med någon av er som gick i skolan för mitt slutade så mycket bättre! Just so you know, jag kommer bära med mig erfarenheten av skolgången men jag lider inte av den! Tycker bara det är synd om er seriöst. Det tyckte jag då med igentligen, för ni kan fan inte ha haft mycket till liv :)



Dock är jag besviken på personer som är vänner
men aldrig ställde upp för en
Att bara stå vid sidan och kolla på
det är sjukt.
Jag hade inte bara kollat!
Skiter i om dem så hade haft baseball trä...
JAG FINNS DÄR FÖR MINA VÄNNER
SKITER I VAD ANDRA TYCKER!


För är man vän med mig, har man en ÄKTA vän
Som gör allt för att hjälpa o finns i vått och torrt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0