Facebook





Spelar du också Poker på Facebook? Jag tycker att det är en rolig sysselsättning, även om jag brukar spela helt galet och förlora massor så brukar jag även vinna in en hel del. Men jag tar det inte hundra % seriöst, vem orkar det? Det är bara ett spel. I sommar har jag lite planerat i alla fall, men jag talar inte om saker jag ska göra förens efter jag varit där. Då kommer det både bilder och lite texter om vad jag hittat på. Sommaren kommer i vilket fall som helst bli helt awsome! Jag kommer inte spendera min sommar hemma som vissa tror, pga många omständigheter. Nu ska jag leva livet, have fun!
Nej nu ska jag kolla lite på internet efter några jobb, hoppas det dyker upp någonting snart så man kan leva loppan utan att tänka för mycket på ekonomin. Just de, ska även hjälpa pappa att flytta snart! Får passa på att träffa gamla vänner där då! Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0