Gåvor

Jag kan inte ta emot gåvan..För det rättar inte alla fel du har begått. Jag hoppas du är nöjd med mina pengar. Hoppas du är nöjd med att ha skapat en Tradera skuld. Hoppas du är stolt över alla hot, och allt du gjort mot mig. Jag sitter hellre och svälter än ser dig igen. Jag vill inte ens veta av dig! Dina vänner och din familj vet inte vad du gör mot mig, för du stänger in dig i rum och viskar massa saker. Men min familj har läst, dem har sett vad du skriver. De har hört dina ord. Jag står för att jag skickat bilder (men det var efter det tog slut) det har inte du med att göra! Men jag har aldrig sårat dig avsiktigt och skadat dig och behandlat dig som trash.

När du först började fråga ut mig om saker och jag inte pallade svara direkt då började du ilskna, för du hade tappat kontrollen över mig. Du kunde inte styra mig längre. Då började du testa om hot och vännerna dina kunde skrämma mig så jag skulle göra de du ville. Men när det inte fungerade stal du mina PENGAR som du hade fått låna...

ÄR DET NORMALT att

Hota en ENSAM tjej, med att folk ska dyka upp här random?
Hacka hennes konton efter det tagit slut och hota hennes vänner?
Säga att folk vill slå in min skalle?

Hur kan någon tillåta att han gör så här? han som redan har register? Han som hade lämnat helsingborg bakom sig? Gud jag hoppas bara att dem som bor med honom vet om vad han gör! För känner jag en viss person rätt skulle hon kasta ut honom med huvet före om han visade tecken på kriminallitet!
Det är den kvinna jag såg upp till...
Hon var grym!

Varför vågar ingen stå upp mot honom! När det blir så här våldsamt MÅSTE man blanda sig. För det är inte acceptabelt...



DINA GÅVOR ÄNDRAR INTE DET DU FÅTT MIG KÄNNA FÖR DIG
DU HAR SKRÄMT MIG, FÅTT MIG KÄNNA MIG HOTAD, JAGAD, TRACKASERAD!

ALLT MAN  INTE GÖR MOT NÅGON MAN ÄLSKAR!!!

Det sista du någonsin kommer veta av mig...

Är det som kommer i din brevlåda...

DU HAR FÅTT MIG HATA DIG...

Jag känner inte dig? Vem är du? Du är inget av de jag någonsin gillade..

HAN JAG ÄLSKADE ÄR DÖD :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0