Högsby



Nu sitter jag i Högsby hos mina sjuka syskon, och det första Kim tog gör är att ta chansen att Facerape mig. han skrev "Jag har mina trosor under min katt" på min status, haha vad fan? Massor av folk som skriver att dem ska till Borgholm på Öland till Midsommar! Hoppas de har kul i alla fall, hade ju varit kul att bli bjuden, även om man kanske inte kunde haha. Lixom Högsby är på vägen mot öland ändå ungefär. Jag hade ju kört in om och hämtat om jag ändå hade haft vägarna förbi men jag är ju schysst så ;) men men...


Skit samma, jag ska köra Kareoke kväll med syskonen här, blir Jägermeister, Vin och annat gott. Kommer bli en kanon bra helg! Nu är det fler som vill träffas och festa o grejor! Får planera in Växjö nästa månad, får ta och festa och dra ut lite med dem som har tjatat på mig! Saknar dem som fan! Behöver ni mitt nummer för att få tag i mig och ses kan ni be om det på Facebook i medelande om det inte redan står på informationen :)


Nu ska jag hjälpa mamma att permanenta hennes hår! Härligt när man kan göra sådana saker själv. slippa frisör kostnader ;) Cya later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0