Jag är Jag...




Jag har stört mig så himla mycket på detta fenomen! Jag är en mycket trevlig person med härlig humor och ser bra ut, yes I know! Men det betyder INTE att jag flirtar med dig! Förväxlar ni trevlig med flirt är något fel med er. Ni kan inte ge mig skulden för att ni blir sårade pga det. Jag har klargjort jag vill inte ha ett förhållande just nu och jag letar ingen potentiell pojkvän! Kan ni bara acceptera att vara mina vänner och inget mer? Annars kan ni ju lika bra sluta skriva med mig om ni är ute efter mer just nu. Trött på att få skulden av diverse personer för att deras polare blir helt crazy över mig. Herregud ska jag behöva gå med heltäckande kläder och gömma mig för kameran? Ska jag låtsas vara sjukt tråkig och inte skämta? 


SERIÖST NI MÅSTE SKÄMTA MED MIG?


JAG ÄR DEN JAG ÄR! Ska inte behöva bli en annan person bara för att andra är känsliga o faller som domino brickor. nej ni får ta ansvar för era egna handlingar, blir ni förälskade får ni ta hand om det, för jag flirtar inte med varken den ena eller den andre. 

Var min vän.. O tänkte du något mer kan du bara försvinna just nu.

DEAL WITH IT!




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Emelie!

Bra att veta vad man vill, alla andra kan ta sig i röven...haha!

Kram från en släkting i Trellehulla.

2011-06-21 @ 12:53:24
URL: http://www.malinfashionista.blogspot.com
Postat av: HushBoyhush

Haha! Ja det kan de verkligen göra! Jag tänker inte ändra på den jag är? :) man ska vara sig själv!



KRAM till er :D

2011-06-21 @ 13:53:26
Postat av: david b

hahaha Emelie jag vet att du vill ha mig. ;)

2011-06-22 @ 20:26:50
Postat av: HushBoyHush

Haha du är knäpp du David :P hahaha

2011-06-23 @ 12:58:39
Postat av: HushBoyHush

haha va fan xD

2011-06-23 @ 14:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0