Jönköping

 

Idag har jag varit i Jönköping och hälsat på min syster, fikade lite och gick runt på A6. Tyckte jag såg en person som jag kände igen från Facebook, som jag snackar med. Men var inte säker! Han var extremt lik i alla fall, satt på MC donalds och skulle precis gå när denna person ställde sig i kö. Kanske var det någon man kände, kanske inte? Jag vet inte. I alla fall, nu är jag hemma igen, sov nästan hela vägen hem, var riktigt trött. Sov inte så himla tidigt inatt kanske haha! Får skylla mig själv lite grann där antar jag, vem ska jag annars skylla på? Nu tar jag en kall öl och slappar lite framför datorn i min säng. Tog på mig mina mjukiskläder! Så skööönt!


Får se om det finns några roliga på MSN idag, man vet aldrig vem som är inne.
Ganska random alla är online. Alla har så olika jobb så.. Alltid lika spännande!
Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0