Känns bra




Känns skönt att få vara ensam, att slippa alla dessa problem man fick med att ha ett förhållande. Det är bara krångel, det är gnäll det är massor med svartsjukor, och man oroar sig över massor! Nej det är bra så här känner jag nu. Jag kan komma och gå som jag vill, jag kan skämta men vänner om vad jag vill och ingen tar det fel! Jag kan dra ut och festa och inte behöva tänka på vad jag gör varje sekund. Livet är för kort för att sitta fast i någon annan. Time to party as hell and have fun! 

Denna sommaren är min
Midsommar Kareoke fest Högsby
Bilträff i Varberg
Mikaeli Marknad Trelleborg
Liseberg i Göteborg
Tivoli i Danmark
Kims Födelsedagsfest i Hjo
Pappa flyttar till Braås
Jag flyttar till nya 2an i Berga
Inflyttningsfest i Växjö
Kaffe hos Phille i braås
lira GH med Adde

Mer kommer :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0