Lågt

Kan inte förstå att man kan sjunka så här lågt? Han som sa att han aldrig kunde skada mig? Han som aldrig skulle kunna leva med att skada mig? Men han lever och han har skadat...

Efter alla HOT, HACK, SNOKANDE, JAGANDE, SKRÄMMANDE, TRACKASERANDE och STÖLD tror han att jag vill träffas? Han tror jag kommer dansa efter hans pipa, Men där tror han fel. Han känner inte mig, och han känner inte mina underbara vänner, familj och släkt. Vi kan gå i döden för varandra. Och vi kanske bråkar inbördes ibland men när det väl gäller så står vi tillsammans! Det är en riktig familj och jag är lyckligt lottad som har en riktig familj som verkligen bryr sig och ställer upp för en. Rör någon mig så vet jag att dem är där, dem kommer inte bara se på, dem kommer inte bara stötta efter, NEJ dem är inte rädda för att blanda sig.

Om folk tog reda på hur sanningen ligger till så hade dem inte ställt upp för fel person, och tagit hans sida! Är det rätt att hota och trackasera? är det rätt att sno pengar? När han vet att man sitter utan pengar och får snåla med att äta.

Är det rätt att ge sig på en kvinna? Hur kan folk acceptera att man hotar en kvinna? Och lånade pengar undertiden man var tillsammans och sen bara snor dem BARA för att hon inte vill ses efter allt han nu har gjort?

Jag önskar bara att hans familj förstår vad han gjort! Och ryktena om att han blev utkastad är inte sanna....dem är riktigt falska. För vi gjorde slut dagen innan han åkte hem, han fick sova tillsammans med mig och han blev inte påskyndad att försvinna.

HAN bad mig kontakta min mamma så hon kunde köra hans saker till Kalmar. Hon tog inte betalt eller någonting. Respektfullt kom hon och körde honom till stationen, Min lillasyster och jag hjälpte honom att lasta på alla hans grejor och bära åt honom eftersom han hade ont i sin rygg..  Han lovade att betala för sig när det gällde SKULDEN på tradera! Eftersom det är han som använt den för att tjäna pengar i MITT NAMN. Och nu är skulden uppe i 560 kronor.

Idag snackade vi och han sa att jag var tvungen att träffa han i Kalmar för att få mina pengar. Efter allt han gjort så vill jag INTE träffa honom! Jag behandlade han med respekt ända tills han hackade mina konton och jag fick problem med att få min Facebook tillbaka.

När han senare började hota mig, blev jag tvungen att radera alla som hade han som vän på Facebook så han inte skulle kunna hota mig mer.. och komma in på mina konton.. (jag raderade inte för att det var kul) För jag har ingenting emot hans familj. Men När hans moster skriver att jag KASTAT ut honom, Då blev det för mycket. VEM ÄR DET SOM SÄGER DESSA LÖGNER??

Han bad om en perfekt natt som vanligt med mycket kramande osv, och prat om minnen och allting. DET FICK HAN. Jag gjorde allt han ville för att det skulle bli ett bra avslut. Så vi skulle kunna vara vänner.

Jag bara hoppas att hans familj förstår varför jag inte vill ha kontakt med jimmy mer. Jag har verkligen inte lekt med honom för jag HADE känslor för honom, att dem sen försvann mer och mer är en annan sak.
Men jag har ALDRIG gjort något olämpligt undertiden vi varit tillsammans, för man gör inte så.

Ni får ändå ta det som vuxna, känslor styr INGEN över. Och vi är fortfarande unga! Kärleken kan ingen styra. Ibland försvinner det man kände, för man mognar olika, eller utvecklas olika. Alla förändras när dem hittar sig själv.


Tycker ni nu illa om mig bara för att jag inte tål att bli hotad, trackaserad, förföljd osv..
Så borde ni tänka efter, är det moget att välja parti? Bara för att han håller på mot mig?
Ska ni vara på hans sida för det? Tänk efter istället om det var ni som blev behandlade
så här, av honom? HADE ni verkligen velat försöka igen då? Hade ni verkligen velat träffa
han då?

Nej det tror jag inte, för ingen människa ska tåla att bli hotad, trackaserad och tvingad.
Ingen ska bli bestulen på pengar.

Jag hade kunnat polisanmäla, för det hade han åkt på direkt!

HAN ska vara tacksam att jag inte har gjort det...

För det han hållt på med är grovt olagligt...




Tycker ni illa om mig bara för att Jimmy inte får en chans, (när han redan fått chanser innan)
så tillåter ju ni kriminallitet? Vet ni ens om att han gjort detta? att han hotat mig? o mina vänner?
och vägrar ge mig pengar som är mina från början? som han lovade ge mig...?

Då står ni ju inte för att ni inte tillät han att var kriminell?
Om ni inte ingriper accepterar ni hans kriminella gärningar...

Då är ni ju minst lika kriminella...


Ja tycker inte illa om er. Men tyckte ni borde veta vad som hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0