Lugn natt

Jag har faktiskt sovit som en prinsessa inatt! Vaknade och ville igentligen somna om för jag hade så härliga drömar. Kom in på Facebook och det stod genast vad det var för IP adresser som hade försökt göra intrång på min Facebook. Men dem kan inte göra det, för jag har fixat med Facebook och det kräver att dem gör på ett visst sätt. Men det talar jag inte om för någon!
Rätt kul att dem inte inser att jag fattar var dem sitter? Dem är inte anonyma direkt. Dem fattar väll snart att det inte lönar sig ett dugg att försöka.. Jag menar dem måste väll ändå ha ett liv? eller?

Jag tänker inte låta dem stänga mig inne i sommar :) Jag går ut när jag vill, jag åker vart jag vill... Det är ganska befriande att kunna välja helt själv vad man ska göra. Utan att planera en massa med någon annan! Nu kan jag börja ta vara på livet jag har, och göra sånt man borde. Livet är kort? Vi måste ta vara på allting!

Tänkte testa mina gränser lite, komma någonstans i livet. En karriär kanske! Vem vet :)

Jag kan bli vad jag vill, bara jag lägger mitt hjärta och min själ på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0