Midsommar Party

Helt Galet

Vi började lugnt med att sitta vid datorerna och göra det vi brukar göra. Sen kom Nintendo Wii igång och alla spelade som dårar, vi började dricka och sen börja vi sjunga till massa tramsiga och galna låtar. Allt från trasan & banarne till Disney musik "havet är djupt" och "Hakuna matata" Haha. Shotts med Jäger och Lakrits, Öl och Vin! Alla bilder redigerar jag nu för att göra dem lite mer som mingelbilder som andra fotografer gör. Denna bilden blev jag mest nöjd med! Jag blev faktiskt sjukt varm när vi satt där så jag tog av mig jeansen under min tunika! Då passade min lillebror på att ta kort, och den bjuder jag på! Haha.


Sen ännu en gång ska jag tala om att allting på Facebook som lät wierd eller sjukt, det var mina bröder som skrev :P Jag vill INTE att någon ska räkna mina trosor och jag skriver inte " haahahaha va ja e full" haha. För helvete! Men låter det stå kvar eftersom att man får ju faktiskt skylla sig själv om man lämnar datorn inloggad på Facebook. Eller hur? Sen får ju folk ta det som står hur dem vill! :) Men skön midsommar, fick dock ta hand om lite här igår, trots att jag druckit, lite fylle dåliga och andra saker. Kim sov praktiskt taget hängande över badkaret så det tog ett tag att få honom vilja krypa till sängs! Placerade hinkar och fixade dricka och idag har jag diskat! 
Kim hade råkat starta spisen med, tur jag märkte det. INGEN skada skedd :) Samma sak hände hos Syrran en gång, jag är ganska uppmärksam av mig som tur är!!

Vilket fall som helst var det en bra kväll!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0