Natt promenad



Hade svårt att somna igår kväll så jag kollade på "Dirty Movie" helt sinnessjuk film alltså. Sen kollade jag åter på dem två första avsnitten av "Vampire diaries" tänkte se serien från början någon gång då och då kommer jag ta två avsnitt, så jag överlever tills det startar i September igen! Gick och la mig i sängen för att försöka sova, men det gick verkligen inte, jag vände och vred och tillslut klädde jag på mig och gick ut kl 00.30. Ganska dött var det ute men med mysig musik i öronen gick jag och njöt av hur tomt och skönt det var ute. Sen passade jag på att köra lite C-walk för mig själv. Det är bara en rolig sysselsättning jag har, inget jag visar upp direkt. I alla fall jobbigt när man inte kan sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0