Patetisk

Det är så grymt patetiskt att hota en tjej som är helt ensam i sin lägenhet med massa polare från Helsingborg. Hoppas hans föräldrar är stolta? Och hoppas tjejer som funderat på att träffa honom ALDRIG gör detta. För detta borde inte få hända någon här i världen, det han gör mot mig nu ska ingen behöva gå igenom.

Han började Sms mitt i natten igen och började anta att jag gjorde massor, och att jag skulle få på huvudet för detta. Han bad även om min adress för hans kompisar skulle ha den! Och han påstår att jag inte KAN anmäla för att hans polare säger jag får ta smällen om något händer honom? Tror han jag bryr mig vid detta laget?
Tar hellre stryk bara han får sin del av smällen.

Hoppas ni är stolta över vad han blivit för människa! Och att ni inte inser vad han gör? Ni svarar ju inte ens när jag skickar medellande med BEVIS! Men jag kommer gå vidare med detta, han kan sno mina 1000kronor, kommer aldrig träffa han för den summan, jag överlever hellre utan!

Han påstår att jag inte kan adda några på Facebook eller liknande för då kommer mina filmer och bilder att användas hur som helst.. Hur lågt kan man sjunka? Han har sjunkit LÄGRE än vad alla andra gjort mot mig?

Fan mina ex var så mycket mognare och normalare nu nädu är sån här..
Hoppas du e nöjd...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0