Sjuk?


[ Ett Foto Jag Tog I Parken I Ruda ]

Runt om mig blir en efter en sjuk, men jag har varit frisk praktiskt taget hela året! Det känns bra och det får gärna fortsätta vara så med. Man ser status efter status "Håller på att bli sjuk" , "jag är sjuk" och "förkyld" och jag är så tacksam ;) Sen är jag en retsticka med så kan ju retas lite grann med vissa av dem. Haha. Jag är en ritkig Ängel alltså. Har i alla fall varit i affären och skaffat mig en risifrutti till frukost, gott med lite omväxling! Tur man hade pantburkar hemma, Gud vad jag känner mig ghetto alltså :P
Nu blir det musik och slappa lite.
Njuta lite av min friskhet
(fast helt frisk blir jag aldrig)
haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0