Stark..

Tänkte inte vara svag och låta dig köra med mig längre, tänker inte göra som du säger för att få det som rättligen är MITT. Det är riktigt lågt att tvinga en till att ses och skita i att ge mig mina pengar när jag inte har några kvar efter du lånat dem sen innan. Hur kan en människa förändras så mycket sen man var tillsamman? Det har bara gått 2 veckor och jag ser INGENTING av honom som jag såg förut. Den personen jag älskade, den personen jag respekterade och kände mig trygg med. Den personen gör nu mig otrygg, han skrämmer mig och jag börjar avsky honom.
Jag är glad att mina vänner ställer upp om det skulle vara någonting, får smita hem till dem om det skulle vara något. Jag har världens bästa vänner! Dem muntrar upp mig och får mig att inse att jag ska inte behöva ha det så här.. Ingen ska behöva känna sig hotad och tvingad att göra saker dem inte vill.

Får jag inte mina pengar och han fortsätter tvinga mig att ses, efter alla HOT han kört mot mig, trots att hans pappa och flickvän är hemma.. så gör han detta ostraffat, antingen vet dem inte vad han gör, eller så tillåter dem att han kör med hot och våld? Är dem rädda för honom?

Då har jag inget annat val än att gå och prata med dem, och berätta för dem, och visa vad du sagt, vad du gjort.
så får dem ta det med dig, och dem vet ju vem du är, vad du har gjort förr.

Jag tänker inte tveka längre.. du har dragit ut på allt förlänge!
Tänker inte vara rädd längre, för du kommer aldrig upp, hur många gånger du än hotar med det...
Du kommer aldrig bli den du en gång varit...
Du visar ditt rätta jag..


Du är ond...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0