Var är John Blund?




Gud Alltså!

Kan verkligen inte sova, jag försöker och försöker men jag ligger bara och tankarna hoppar hit och dit. Vad tänker jag på igentligen? Jag vet inte ens själv vad det riktigt är som stör mig när jag ska sova. Men någonting är det och det är fruktansvärt irriterande! Dessutom tänker jag bara på allt man ska göra i sommar. Vill inte göra någon av mina vänner besvikna, och de flesta vill ju ses och hitta på saker så måste planera in allting bra! Men först på listan är fira midsommar tillsammans med morsan och syskonen, med god mat, vin och kareoke! Helt oslagbart!

Efter det blir det att hjälpa pappa att flytta till Braås så kommer antagligen vara där över helgen och hjälpa honom! Ska då passa på att hälsa på Philip som jag aldrig gjorde när han väl hade flyttat, så får bli en kaffe och snacka ifatt allting man missat! Kul att höra mer om hans brandman framtid! Senare i sommar ska jag även hälsa på massa andra vänner! Herregud! Det blir hur mycket som helst att göra i sommar..

Även bjuden på inflyttningsfest, ska på bilträff med morsan, ska till Danmark, Ullared och lite olika. Även till Mikaeli marknad i Trelleborg och hälsa på släkten på samma gång! Den gången ska jag fan dra ut med Oliver och festa på kvällen! Tänker inte sitta hemma hos moster :) Måste ut ju! Sen ska jag ju även hinna umgås med Paulina och jag ska till Öland i sommar! Dessutom ska jag lira GH med Andreas och träffa kompisar via nätet. Herregud jag får ingen lugn sommar alls! Men det är så här det ska vara ju! Man ska ta vara på tiden man får här i livet! NU KÖR VI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0