Inte långt kvar till Jul

Känns så sjukt stressigt på något sätt när alla verkar bråka om var man ska fira jul. Jag förstår att min bror vill ha jul i sin nya lägenhet och att syskonen vill fira där. Tyvärr får jag vänta på nästa jul och fira tillsammans med min familj för det finns ju inte så många sovplatser hos brossan. Men det blir nog bra ändå. Har börjat må bättre ny efter min"Kristall sjuka" även kallad "läges yrsel", har varit yr och mått skit i över en vecka och nu börjar det äntligen släppa efter lite. Hade ett kort anfall av yrsel och spykänslor igår när jag färgade håret och stod böjd över badkaret. Lutade mig mot badkarskanten och blundade. Kändes som att badkaret gungade! Det var lite obehagligt men jag fick kontroll över det en kort stund senare. Har varit hos älsklingen i Braås Tisdag - Söndag, så jag slapp vara helt ensam och jag mår mycket bättre i hans närvaro! Den oroliga känslan och känslan av att vara övergiven försvinner när jag ligger i hans famn. I Braås umgicks vi även med Trulle, Joppe, Paulina, Amanda, Jeppe och Nino m.m. Har haft kul ibland trots att jag mått så sjukt dåligt att jag bara hade velat bli överkörd av en buss eller en dumper från Volvo! Nu är jag i Högsby hemma hos morsan medans alla är i skolan eller jobbar. Ska gå ner och köpa Älsklingens present inför julen som jag haft koll på ett bra tag! Känns som en bra julklapp iallafall. Blev ju inget möte i Oskarshamn idag så jag kan ta det lugnt resten av veckan med! Har skrivit klart mitt nya CV och skrivit upp jobb jag sökt till förra veckan när jag mådde bra. Så nästa vecka kan jag redovisa dessa jobb. SKa också gå ner och posta mitt F-kassa papper så jag får pengarna i tid denna gången! Krånglade något så fruktansvärt sist. Ska också sola solarium idag, super skönt kommer det att bli. Ligga där och njuta av värmen med musik i lurarna och fantisera om att man ligger på en strand på Cypern. Måste fan ta o resa utomlands snart, alla har ju varit utomlands utom jag känns det som. SKa också dra ner på Karlssons och kolla lite. Och imorgonkanske min gitarr kommer! Beställde igår med snabb leverans så 498 kronor, svart akustisk fin gitarr! Syskonen har skaffat Elbas och Elgitarr så blev extra sugen på att äntligen ta tag i det och börja lära mig spela gitarr. Dennis ska också skaffa en akustisk gitarr så vi kan lära oss tillsammans via Youtube :)
Det går bra nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0