Mathias <3

Finns inte mycket jag kan säga, än att du gör allt de där som ingen annan gjort förut och lite mera! Att våra vägar skulle korsa det hoppades man på, men att de skulle hända trodde jag aldrig då. Har ju spanat på dig då och då genom grundskolan men jag trodde aldrig att du spanat tillbaks. Det är fantastiskt hur en värld kan vara underbar! Du är det finaste jag har idag. Du gör allting på ett sätt som får mig att må bra, och du tar mig inte förgivet du tar vara på vad vi har. Vår kärlek är inte som någon annan kärlek vi har varit med om, Mycket intensivare och extrema känslor för varandra. Var ska jag börja med, när jag ska beskriva dig och allt underbart vi har? Det finns inga ord för att få andra att förstå, men kan ju jämnföra med hur stor rymden är. Vi vet ju inte var änden är på universum, vart det tar slut och vart det börjar. Det bara expanderar och blir magnifikare och större för varje sekund som går. Då kanske du förstår att mina känslor krossas inom mig, de vill ut men jag kommer aldrig få ut allt. Du kommer aldrig förstå hur mycket känslor jag har för dig, det är sant! Jag gör så gott jag kan och skriver massa texter för att få ut lite grann. För jag exploderar när som helst inom mig! Det är sjukt hur mycket jag älskar dig! Mathias du är en fantastisk själ, du förtjänar det bästa i denna världen. Jag ska försöka ge dig all kärleken du är värd. Du ska känna hur sinnessjukt älskad du är! En kärlek på högre nivå, det är bara så <3
.
.
Jag älskar dig Mathias Thias Nilsson
2011.09.11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0