2012

Jag har slutat röka som jag sa att jag skulle det nya året. Det går ganska bra men behöver umgänge och sysselsättning nu. Jag blir så rastlös och sugen på saker. Men jag tänker inte äta bara för jag är sugen! Vet ju hur de slutar för många! Har börjat springa idag och ska fortsätta med det regelbundet! Leker massor med min katt Kira också,hon mår toppen och leker extremt mycket. Dessutom älskar hon att leka med vatten :) Anyway ska leta bostad närmare Braås, Växjö så jag har mer umgänge om dagarna och får vara närmare min älskling! . Måste bara säga att jag älskar vintern för en gång skull! Det har ju inte kommit någon snö! Det är verkligen något att fira anser jag! Fullständigt hatar snö och allt som har med snö och göra. Hoppas det håller sig såhär nu. . Snart är det vår igen, och då fyller man 23år. Något jag skulle vilja ha på min födelsedag är bl.a . Laptop . Löpband . IKEA presentkort . OBH nordica wave tång . En romantisk händelse och FEEEST!!!! . hoppas älsklingen kommer hit i veckan, saknar honom något sinnessjukt mycket< 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0