Boplats Växjö

Håll nu tummarna för mig mina vänner! Fått tre erbjudanden på boplats:

.

Braås    - Södertullsvägen 29 A, [BV]    - 1rok     - 40kvm (bild1)
Braås    - Baron Rappes väg 15,2         - 1rok     - 41kvm (bild2)
Dalbo    - Höstvägen 22 C [BV]            - 1rok      - 41kvm (bild3)

.

Har fixat visning av bägge lägenheterna i Braås och hoppas på det bästa. Ligger bland de allra första som anmält sitt intresse! Skrev mail till Vidingehem också efter att jag ringt nuvarande hyresgästen om visning. Så jag ligger på för att visa att jag verkligen vill ha den. Allt kommer bli så mycket bättre om jag får någon av lägenheterna. Blir ju närmare till Växjö och jag kommer bo nära mina vänner så jag kommer aldrig behöva känna mig ensam och isolerad igen. Nu får vi hålla tummarna allihoppa! Ska fira stort när jag får höra att jag fått någon av dem!


.
SÖDERTULL




BARONRAPPES



DALBO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0